Työn touhussa tarkoituksen, mission, vision, strategian ym. miettiminen voi tuntua hukkaanheitetyltä ajalta – kokonaisen brändin luomisesta puhumattakaan.
Vaikka ei kokonaista brändikäsikirjaa aio tehdä, niin esimerkiksi nettisivujen tekeminen alkaa siitä että haluan tietää mitä yritys tekee, miten ja kenelle. Tähän kun lisätään että miksi, niin aletaankin olla jo otsikon mukaisen tarkoituksen äärellä. Kun tietää tarkoituksen, se selkiyttää markkinointia, tuo merkitystä ja motivaatiota.
Haluan auttaa yrityksiä markkinoimaan tuotteitaan ja palveluitaan, jotta he voivat keskittyä tekemään sitä minkä osaavat parhaiten. Olemalla luotettava kumppani ja tarjoamalla osaamiseni eteläsavolaisten yritysten käyttöön, parannan myös maaseudun elinvoimaa.
Taina, SulkaSuunnittelu
Brändiguru Marty Neuemeurin ”Seitsemän kysymystä tarkoituksesta” -lista
Plussan alta löydät SulkaSuunnittelun vastaukset
Pystyn tarjoamaan markkinointipalveluja lähellä etelä-savolaisia yrityksiä. Auttamalla viestinnässä saan hienoja juttuja näkyväksi.
Haluan auttaa vastuullisia yrittäjiä menestymään ja tuomaan omat tuotteet ja palvelut esille.
Asiakkaan yllättäminen, tehdä enemmän ja paremmin mitä hän osasi odottaa.
Markkinointimateriaalien tekeminen printtiin ja sähköisiin medioihin.
Tarvetta on. Vaikka monet pystyvät tekemään sivuja jo itsekin.
Ala muuttuu koko ajan niin paljon, että haastetta riittää.
Minua motivoi kun voin auttaa yrityksiä ja pidän haasteista.